Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018

21-03-2018 | door: Redactie
Deel dit artikel:

Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018
(04-04-2018)

 

SAP Hybris en Gigya organiseren op 4 april de Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018. Het evenement staat in het teken van GDPR-compliancy op het gebied van marketing en beantwoordt vragen als: Hoe blijf je relevant voor jouw doelgroep en tegelijkertijd GDPR-compliant? Hoe bied je de ultieme klantervaring? En hoe bouw je een duurzame relatie op met jouw klant? In verschillende sessies worden deze onderwerpen behandeld.

Het evenement geeft marketeers handvatten om relevant te blijven voor haar klanten in het GDPR-tijdperk. Om de customer journey te optimaliseren is het belangrijk om persoonlijke klantdata om te zetten in waardevolle acties. Relevant blijven voor klanten is immers de sleutel tot een langdurige relatie. Gedurende de dag zal de host, Ronnie Overgoor (7 Ditches TV), verschillende experts aan het woord laten.

Consumententrends

Mark de Bruijn, Head of EMEA & MEE Marketing SAP Hybris, bespreekt de laatste consumententrends aan de hand van de resultaten van het wereldwijde onderzoek ‘The Dating Game’, waaraan 20.000 consumenten hebben deelgenomen. In zijn sessie beschrijft hij hoe bedrijven de ultieme klantervaring kunnen bieden. Gastspreker Sander Kieft, Core Services Manager van Sanoma, bespreekt aan de hand van een case hoe zij een vertrouwelijke klantrelatie opbouwen vanuit een centraal klantbeeld. Marnick Vandebroek, eigenaar van Stand Up Company en voormalig Digital Marketing Manager van PepsiCo, gaat in de afsluitende keynote in op de GDPR, digitale transformatie en chatbots.

Programma

09:00 uur - Inloop en ontvangst (door host Ronnie Overgoor)
09:30 uur - Welkom (door Peter-Hendrik van de Poppe, Sales Director, SAP Hybris)
09:45 uur - Consumer Insights Report (door Mark de Bruijn, Head of EMEA & MEE Marketing, SAP Hybris)
10:15 uur - GDPR – Nu een concurrentie voordeel (door Ben Sekhon, Gigya)

10:45 uur - Koffiepauze

11:00 uur - Klantencase: vertrouwelijke klantrelatie opbouwen vanuit een centraal klantbeeld (door Sander Kieft, Core Services Manager, Sanoma)
11:30 uur - Gigya & SAP Hybris – Waarom samen beter? (door Lukas Kerschbaum, SAP Hybris & Uri Bahar, Gigya)

12:00 uur - Lunch en innovaties - Leer over de laatste innovaties, zoals de Smart Mirror ‘Charly’ van SAP Hybris

13:00 uur - Weet jij echt wie jouw klanten zijn? (door Mark Talbot, Hootsuite)
13:30 uur - Real-life GDPR klantencases op het gebied van Sales, Service en Marketing (door Taco Schallenberg, Acorel)
14:00 uur - Stand up to stand out, overgaan tot actie (door Marnick Vandebroek, Stand Up Company)
15:00 uur - Afsluiter

Alle sessies op de Consumer Insights & GDPR Readiness Tour 2018 zijn Engelstalig. Het congres is gratis te bezoeken en vindt plaats in DeFabrique in Utrecht. Aanmelden voor het evenement kan hier

Terug naar nieuws overzicht
Security