Nieuwe functies in Zendesk bieden klantervaringsteams (CX) beter geïnformeerde en gepersonaliseerde gesprekken met klanten. Zo kunnen zij de loyaliteit van klanten vergroten en omzet genereren. In economisch uitdagende tijden is klantbetrokkenheid e...
Ericsson verzorgt niet langer software- en technische ondersteuning in Rusland. Het Zweedse telecombedrijf legden eerder al zijn verkopen neer in reactie op de Russische inval in Oekraïne. Het bedrijf kondigde in april al aan dat het alle leveri...
Zoho Corporation, een wereldwijde speler in de technologiesector, voegt nieuwe tools toe aan zijn klantenserviceplatform Zoho Desk. Deze nieuwe toevoegingen helpen klantenserviceteams om in te spelen op de veranderende klantbehoeften en de steeds hog...
De aanbesteding standaard software en aanverwante diensten vanuit de gemeente Amsterdam (als penvoerder) en Port of Amsterdam is aan Protinus gegund. Met deze gunning aan Protinus zijn beide organisaties de komende jaren verzekerd van leveranties op ...
Zoom Video Communications lanceert Zoom Contact Center officieel in het VK en Ierland. De dienst is met Engelse taalinstellingen ook te gebruiken in Nederland. De omnichannel Contactcenter-as-a-Service (CCaaS) was voorheen alleen in de VS beschikbaar...
Zendesk vernieuwt zijn samenwerking met Slack en Zoom. Servicemedewerkers, medewerkers en zakelijke partners kunnen voortaan vanuit het Zendesk CX-platform communiceren via beide kanalen. Meer bedrijven dan ooit transformeren naar messaging-first, wa...
Cognizant gaat als managed serviceprovider de operations van de IT en gevirtualiseerde mobiele netwerkinfrastructuur van VodafoneZiggo consolideren en ondersteunen. VodafoneZiggo is een aanbieder van vaste, mobiele en geïntegreerde communicatieo...
ServiceNow en Zoom breiden hun samenwerking uit. De partijen introduceren nieuwe integraties, die per direct beschikbaar zijn. Zij helpen gezamenlijke klanten bij het verhogen van hun productiviteit en verbeteren van de samenwerking binnen hun organi...
Microsoft breidt zijn technologische ondersteuning aan Oekraïne uit tot het einde van 2023. Het biedt gratis ondersteuning ter waarde van ongeveer 100 miljoen dollar. Dit is door Brad Smith, topman van Microsoft, aangekondigd tijdens Web Summit in L...
Slechts 7% van de CFO's is van plan om de uitgaven voor klantenservice in de komende 12 maanden te verlagen, blijkt uit een peiling door marktonderzoeker Gartner onder 234 financiële leiders. 21% is ondanks de economische druk van plan om de kla...