Freshworks introduceert een nieuwe, op GPT-gebaseerde conversatieverbeteringen geïntroduceerd voor zijn ingebouwde AI-assistent Freddy. Met behulp van OpenAI's ChatGPT en onderliggende large language models kunnen klantgerichte professionals sneller...
De Nederlandse AI startup Watermelon lanceert een chatbotplatform dat de kunstmatige intelligentie achter ChatGPT volledig heeft geïntegreerd. De nieuwe digitale assistent is hierdoor net zo slim als de nieuwste versie van ChatGPT, en dan helema...
ChatGPT kon rekenen op een miljoen gebruikers in een week en in enkele maanden werd het een vaste waarde op kantoor. Naast het nieuws betreffende de tech-ontslagen, verschijnt nu nog een extra zorg. Bij Sortlist ondervroegen we 500 werknemers en werk...
Microsoft aangekondigd dat that GPT-4 beschikbaar is in Azure OpenAI Service. Klanten en partners die al gebruik maken van Azure OpenAI Service kunnen toegang tot GPT-4 aanvragen en beginnen met bouwen met het meest geavanceerde model van OpenAI...
Welke mogelijkheden biedt ChatGPT algemeen gesproken voor hackers en scammers? Kunnen ze de tool bijvoorbeeld gebruiken om hun scams geloofwaardiger te maken? Lukt het ze om hun slachtoffers zo nog meer informatie te ontfutselen? Acronis co-founder S...
Microsoft ceo Satya Nadella (foto) kondigt volgende stap in AI aan met de introductie van Microsoft 365 Copilot - de copiloot voor de toekomst van werk. Microsoft 365 Copilot brengt generatieve AI naar Teams, Word en andere toepassingen. Co...
Salesforce lanceert Einstein GPT, generatieve AI CRM-technologie, die op grote schaal door AI gecreëerde content levert voor elke sales-, service-, marketing-, commerce- en IT-interactie. Dankzij Einstein GPT transformeert Salesforce iedere klan...
Een UBS-onderzoek op basis van gegevens van Similarweb noemde ChatGPT de snelst groeiende app ooit met 100 miljoen gebruikers - en die groei blijft versnellen. Onlangs nog schatte een UBS-onderzoeksrapport, gedeeltelijk gebaseerd op gegevens van Simi...
66 procent van de klanten is minder geduldig dan vorig jaar, terwijl bijna tweederde (64 procent) van de bedrijven zegt dat klantenservice directe impact heeft op bedrijfsprestaties. Dit blijkt uit het CX Accelerator rapport van Zendesk. Bedrijven mo...
De inzet van kunstmatige intelligentie (AI) in contactcenters gaat de arbeidskosten van medewerker met 80 miljard dollar verlagen, voorspelt Gartner. Wereldwijde uitgaven van eindgebruikers aan conversationele AI-oplossingen binnen contactcenters bed...