Saskia Schuit, CCO van security leverancier ESET Nederland, was een van de deelnemers in de paneldiscussie 'Vrouwen in Cybersecurity' tijdens de Dutch IT Security Day 2022, die plaatsvond in de Fokker Terminal in Den Haag. Saskia Schuit sprak in een ...
Curiosity, een Nederlands venture capital fonds gefocust op seed-level investeringen in AI-startups in Noord-Europa, maakt vandaag haar tweede investering bekend. Gezamenlijk met ZAKA Ventures wordt 800.000 dollar beschikbaar gesteld voor de groei va...
Fashion tech start-up Lalaland kondigt op CES 2022 in Las Vegas (foto) de lancering aan van hun nieuwste innovatie: de Genesis Meta Model Creator. Met de AI-technologie van Lalaland kunnen modemerken en retailers virtuele fotomodellen van verschillen...
Bij netwerkkabelspecialist CommScope in Leuven moeten waarschijnlijk 305 mensen van de vijfhonderd werknemers afvloeien. CommScope is een Amerikaans bedrijf actief in 55 landen. In België heeft het bedrijf een vestiging in Kessel-Lo, een de...
Social media bedrijf Snap neemt voor 500 miljoen dollar het Britse WaveOptics over, een specialist in brillen voor augmented reality (AR). Naar verluidt zal Snap de AR brillen van WeveOptics combineren met zijn Snapchat-app. Veel social media be...
AR brillen specialist Magic Leap halveert zijn personeelsbestand waarbij rond duizend werknemers exit moeten gaan vanwege een koerswijziging in de strategie aldus Bloomberg. Er wordt afscheid genomen van de consumentenmarkt en er komt een volled...
Naar verwachting zullen wereldwijde verzendingen van Augmented Reality (AR) en Virtual Reality (VR) headsets in de eerste helft van 2020 afnemen als gevolg van verstoringen in de toeleveringsketen veroorzaakt door de COVID-19-uitbraak. Dit meldt...
Op donderdag 5 maart vindt, na een succesvolle eerste editie van ’Industrial Reality 2019’, de tweede editie plaats. Dit keer is de locatie Perron038 in Zwolle. ’AR/VR Beyond the Hype’ Dit event richt zich op bedrijven en organisaties die AR/...
67% van alle interacties tussen klanten en bedrijven wordt in 2030 door slimme machines wordt afgehandeld. Technologie zal de grootste drijvende kracht zijn voor de customer experience. Dat betekent dat merken hun klant ecosysteem opnieuw onder de lo...
Bedrijven maken gebruik van augmented reality (AR) en virtual reality (VR) om hun bedrijfsvoering te verbeteren. Zo zegt 82% van de organisaties die AR/VR implementeren dat de voordelen aan hun verwachtingen voldoen of deze zelfs overtreffen. Dit bli...