Commvault, speler in databescherming voor de complexe en bedrijfskritische hybride omgevingen van vandaag de dag, maakt bekend dat het Anna Griffin heeft aangesteld als nieuwe Chief Marketing Officer.
“Commvault is een pionier binnen de branche, en ik geloof erin dat onze oplossingen voor databescherming ongeëvenaard zijn”, zegt Griffin. “Onze technologie blijft de toon zetten voor innovatie op het gebied van databescherming voor elke omgeving of applicatie. Ik zie het als mijn taak om ervoor te zorgen dat iedereen dat weet.”
“Griffin heeft bewezen ervaring met het opbouwen van sterke merken en leiders in hun categorie. Met deze ervaring zal zij organisaties helpen begrijpen hoe Commvault klanten toegevoegde waarde biedt door hun belangrijkste bedrijfsmiddel te beschermen: hun data”, zegt Sanjay Mirchandani, de bestuursvoorzitter en CEO van Commvault.
Griffin vormde als merkenbouwer en resultaatgerichte marketeer de drijvende kracht achter visionaire campagnes voor snelgroeiende bedrijven zoals Smartsheet, opkomende merken zoals Intercom en gevestigde wereldwijde spelers zoals Saturn, Apple, Sony, Juniper Networks en CA Technologies (nu Broadcom). De marketingcampagnes van Griffin werden bekroond met diverse prijzen, waaronder de Golden Effies voor effectiviteit in marketing en de Edgar R. Murrow-award voor uitmuntendheid in het gebruik van social media.